37+4 de gittim en son pazartesi günü 3000 kg idi kilosu 50 cm boyu var demişti doktorumuz bence kilosu gayet normal.. doktorunuz bir sıkıntı görmediği sürece gelişim geriliği ile ilgili bir şey demediği sürece bence kilosuna çokta takılmayın 2500 kiloyu geçmiş en nihayetinde.. genetik yapımızla da alakalı bir durum bu mesela ben 2900 eşim 2600 doğmuşuz.. tamamen bizle alakalı..