Azizeozcn İlays beauty diye markadan aldım trendyoldan. Bazen 3 saatte bir flaş indirimlerle daha düşüyor fiyatı, öyle denk getirdim. Henüz kullanmadım ama kumaşı gerçekten çok iyi çok güzel. Nasıl bağlanacağı konusunda da youtube da videosu var, ya da kesesi içinde kullanımını gösteren resimleri var. Memnun kalıcağımı düşünüyorum. Bebeğin ayaklarının M şeklinde durması lazım. Kanguru da alacaksanız 3-4 aylıktan itibaren öneriliyor. Ondan da aldım.