Seda_nur4760 o sertleşme rahmin doguma hazırlanmasıymış geçen hafta doktorum dedi bende bebek toplanıyor falan sanıyordum bende 36+1im hemen doğsun rahatlayım istiyorum hatta koşarak yürüsem falan die aklıma geliyor sizde hızlı hızlı yürüyün haftanız gelmiş saten