sl_bcx Kızlar 17+6 yiz bugun ama dünden beri karnımın altında böyle damar atar gibi biseyler oluyor yavaş yavaş hissetmeye başlıyor olabilir miyim yoksa kan akışı olduğundan vs damar ile alakalı bir durum mu ?
Nesli46 sl_bcx düz yatınca diyorsan damardır ama ben o haftalarda genelde otururken hissediyordum uzanırken oynamıyordu hiç☺️
Nesli46 sl_bcx o zaman bebek olabilir canım nerede hissediyorsun ben o zaman bikini bölgesinin bir parmak üzerinde hissediyordum o damar denen şey genelde göbek deliğinin orada atıyor ayırt edilebiliyor aslında
sl_bcx Nesli46 göbek deliğinin bi tık asagisinda canım inşallah bebektir ya yavaş yavaş hissetmeyi çok istiyorum 😂🥰