Acemiiiii genelde en yaygin sebep anne sutu oluyo o da tehlikeli bir sey degil insallah sizinki de anne sutu sariligidir testler temiz cikar🙏🏻 ben ve esim beyaz tenliyiz bizim yanimizda esmer gibi ama esmer biri kucagina aldiginda anlasiliyor sapsari cocugum 😅bir ilk dogdugu gun bir de fototerapi almisti o zaman degeri dustugunde gercek ten rengini gorebildim simdi ayaklari duzelmeye basladi iste iki renkli vucudu ayaklarindan dizlerine kadar beyaz yukarisi hala sari banyo yaptirirken cok belli oluyor. Kizimin doktoru vucudu anne sutundeki bazi enzimlere boyle tepki veriyor zamanla duzeliyor bu da 3 ayi bulabiliyor diye acikladi 🤷🏻♀️