Menessa123 Kızlae tüp bebek yaptırdım beta 136 çoktı. Sizce ikiz olma ihtimali olur mu yoksa düşük mü değer? On bir günlük sonuç bu yüklemeden sonraki. Tüp bebek ikiz vs ilgisi olan yazabilir mi?
svncgldgn Menessa123 ben de tüp bebeğim, ikiz eşiyim olabiliyor tüp bebekte ikiz, üçüz diyebiliyorum beta değerini yorumlayamıyorum ama
Melisvarol Ddyygg bende pazartesi günü 2 embriyo transferi oldum acaba belirtileriniz neydi sizin sırt ağrısı ve karın boslugum agriyor
Ddyygg Melisvarol herkeste farklılık gösteriyormus evet bel ağrısı kasıklarda adet olacakmış gibi ağrı vardı cnm. Ama ara ara hissediyordum bunları mide yanması çok yaşadım. 12. Gün test verdim pozitif çıktı. Darısı isteyen herkesin başına inşallah