Artık çok sonlara yaklaştık. Ama hala gelecek gibi değil yani hiç bir belirtim yok. Dün ntsye girdim kontrolüm vardı. Sancı fln da çıkmadı. Bir yandan dursun 40a kadar istiyorum bir yandan da bir an önce kavuşmak. Bu haftadan sonra artık neler yapabilirim doğumu tetikleyecek, yapıp işe yarayan şeylerden bahseder misiniz? ☺🥰