Zelihapinar benim öncesinde vardı hamilelikte zorlanırım sandım ama şükür arada bi oldu. Aslında ne yediğime baktım eğer ki rahatsız etmişse bi daha yemedim. Siyah zeytin biraz fazla severim ama beni aşırı rahatsız etti aynı şekilde çay onu azalttım. Geçen bi yere davetliydik kuyruk yağı vardı sanırım yemekte baktım o da rahatsız etti. Böyle böyle yememem gereken şeyleri anlayıp tekrarlamadım 23 haftanın içindeyiz ilerleyen zamanlarda nasıl olur bilemem. Sizde bunlara bakın ama herşey yapıyosa doktorunuz gaviskon sanırım söylenişi rahatlatıcı bi ilaç verebilir