zeynep50_ iki değeriniz heterozigot çıkmış büyük ihtimal kanda pıhtılaşma bozukluğu var benim sadece sondaki olan heterozigot bana pihtilasmaya yatkınlık var dediler canım iğne kullanıyorum şuan benimde daha öncesinde 1 dış gebelik bır de bebek kaybı oldu