zehraaslan Merhaba tarama testinde sonucum 37,4 çıktı normal mi yoksa yüksek mi anlayan birisi yardımcı olabilir mi lütfen???🥹🥹
Kardelenylmz zehraaslan normal bence benimki 66 çıktı doktorum normal demişti bebeğinin cinsiyeti erkek mi
Dml991 Kardelenylmz sizin kız mı bende öle bişey okumuştum 55üstü kız diye ama tutan var tutmayan var 😃
zehraaslan Kardelenylmz ama bu AFP (Alfa-Fetoprotein) sonucu 37,4 olarak gözüküyor yani pek anlam veremedim
zehraaslan canoygz hayır, testi yaptırdığım hastanenin resmi sitesinde e-sonuç üzerinden sorguluyorum
Ea_aylms6 Kardelenylmz bende sizin testinizdeki alfa sonucu falan yazmıyor tek ikili test PAPP var yani sonucum çıkmamış mı ?
Kardelenylmz Ea_aylms6 hastaneye gittiğin, zaman kan verdiğin yerden sonucu alıyorsun orda daha detaylı yazıyor e nabız da bu kadar gösteriyor canım
Ea_aylms6 Kardelenylmz çok teşekkür ederim sonucum çıkmamış sandım. bir de kız erkek dediğiniz PAPP sonucundan mı acaba
Dml991 Deletedmom_72 yani öyle yazıyordu okuduğum yerlerde f olan sonuç 55 üstğ kız altı erkek diye benim 28 mi neydi erkekti ama tutmayanda var işte bakalım