Sewal Arkadaşlar ben idrar kültürü yaptırdım çok yüksek iltihap ve enfeksiyon çıktı fitille birlikte 3 tane ilaç verdiler . Benim gibi olupta ilaçlarla düzelen var mıdır
Hacis Sewal ahh ahh şuan ben o durumdayım benim hem kanda hemde idrarda var iğne verdiler o biraz toparlıyor bide kadın Doğum doktorum kasık sancılarım için progestan verdi bide makattan fitil ENDOL diye sana da bu ilaçtan mı verdi??
Esray435 Bendede olmuştu canım aynısı 3 hafta geçti daha tam düzelemedim enfeksiyon geçti mantara çevirdi fitil kullanıyorum şimdilik inşallah seninki hemen geçer
Nursemom90 Sewal ilaç kullanıyorum su iç diyor zaten damacanayla geziyorum daha napcamki sirkeli suyla yıkamak iyi diyolar wcden sonra denemeyede korkuyorum bişey olur diye ama onu yapıcam artık
Afraorhon Bende cektim bu iltihapdan en iyi gelen şey c vitamini içme suyuma 5 6 damla limon sıktım içtim.yeşillik bol yedim portakal limon zaten tam mevsimi çok şükür uzun zamandır olmuyorum biraz da beslenme ile ilgili oluyor bu enfeksiyonlar
Sewal Afraorhon İnanın çok fazla meyve tüketiyorum hele ki hamileliğim limon yemediğim gün Yok ve günde en az 4 litre su içiyorum herkes bana sende sıkıntı çıkmaz diyordu ama bugun sok oldum . Doktorum bol su iç diyor daha ne kadar içebilirim ki
Hacis Sewal vajina temizliği için bana sebamed verdi günlük pes kullan dedi ve iç çamaşırlarını ütüle öyle giy dedi