zey-nep11 bende hep günü gününe olurdum bi ay bi bozuldu hep oynuyor artik günlerim kistim olmasina rağmen ayni gün olirdum. 2 ay önce 6 7 gün geçiktim test yaptim hafif silik belli belirsiz çıktı ertesi gün adet oldum, komik olan şu ki geçikince test yapiyorum ertesi gün adet oluyorum, sinir bozucu, her ay hamilelik belirtisi yaşiyorum bazen yani okadar netki ama adet oluyorum, geçikme belirtilerim arasından çıktı benim , ancak kusacağim bayılacağim öyle anlarim 😊