ozlemin Biraz tuhaf sanki sol tarafımda böyle hareketlenmeler hissediyorum biraz batmalarım oluyor heralde büyüyor diyorum umarım içerde herşey yolundadır 2 kaybım var o yüzden korkuyorum birazda karışık duygular 🥲🐣