Cennetkayaa Merhaba kızlar ben 26 haftalık hamileyim. Şuan mersinde değilim ama orada doğum yapmak istiyorum. Bildiğiniz önerdiğiniz doktor var mı? Varsa doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim🌸
Limonumsu Cennetkayaa City hospital Pınar Alsoya gidiyorum muayene ücreti 700 küsür doğum ücretini bilmiyorum ama doktorumdan memnunum öneririm 🥰
071018 Cennetkayaa bende şehir has gidiyorum sizin gibi başka şehirden geldm doğum için özel has pahali olduğu için gidemiyorum sehr has normal doğum yaptırıyorlar sezreyan zor a kalırsa yapiyorlar
esragorgulu Ali Yeşil Özel Yenişehir Hastanesinde canım Mersin’de tek geçerim. Çok ilgili, her zaman arayabilirsin. Çok kıymet verir, rahatlatır güvende hissettirir. Cerrahisine de çok iyi diyorlar.
Cennetkayaa esragorgulu çok teşekkür ederim araştırıcam mutlaka. Doğum ve muayene ücreti nedir peki 🌸
Lyhsce3386 Mersin Forum yaşam hastanesi semra yılmaz ikinci hamileliğim ilkini onunla doğurdum ikincisinde düşünüyorum işinin ehli güler yuzlu sabırlı ve yılların doktoru muayene ücreti 700 ben sezaryan olacağım için sezaryan ücretini biliyorum 27 bin 🥰❤️
Merve_3351 Lyhsce3386 cnm normali biliyormusn ucreti .ben bebde o hastanede ümit altintaşa gidiyorum ama doğumda kadin istiyorum ayni hastanede
Lyhsce3386 Merve_3351 öylemi benimde ilk doktorum ümit beydi bende kadın istediğim için değiştirdim normal fiyatini bilmiyorum maalesef canım Ama gittiğinde sorabilirsin 🙂
ebrucevik18 Merve_3351 salı günü Semra hocayla ikinci doğumumu yaptım ikisi de epiduralli normal 18 bin ödedik biz iyi ki yine ona gitmişim çok rahattı çok iyiydi
Merve_3351 Lyhsce3386 sen kime gidiceksij ayni hastanedenmi 3 kadin doktor var bende bilmiyorum hangisi daha iyi
dtburcuuu ebrucevik18 odaları nasıl temizlik hijyen refakatçi için koltuk vs bulunuyor mu hemşirelerin ilgisi nasıl doğum sonrası ilgileniliyor mu yeterince ve bebeği emzirirken yardımcı oluyorlar mi
Cennetkayaa ebrucevik18 canım forum yaşam da mı bu semra hanım internetten bakayım dedim bulamadım semra yılmaz diye yazdım ama
Lyhsce3386 dtburcuuu dtburcuuu odaalr temiz biz odamıza gectivimizde mis gibi yeni silinmisti yatak temizdi refakatçi için koltuk var ilk emzirmeyi onlar yaptırıyor ayriyetten emzirme danışmanı var isterseniz ama ben hemen kavradım verdim kendim çok şükür hemisrelerde gece boyu kontrol ettiler sürekli ağrı kesici desteği verdiler ben 2022 de doğum yaptım 4 bin vermistim şuan uçmuş ama yine Semra hanım kesinlikle
ebrucevik18 dtburcuuu oda temizliği güzeldi ikindin doğum yaptım ertesi sabah çıktık akşam saatlerinde temizlik için geldiler izin istiyorlar başlamadan paspas için falan bi berjer var bi koltuk iki de hasta yatağı vardı hem annem hem eşim kaldı yanımda sabahta iki hanımefendi gelip memnuniyetimizi sordular şikayetçi olduğunuz bişey var mı dediler şahsen ben çok memnundum sütüm gelmedi hemen gece bebeğe mama takviyesi yaptılar yanımda götürmemistim sık sık hemşireler gelip halimi sordular ağrı kesici falan yapıldı ilk lavaboya gittiğimde minik bi bayılma yaşadım kansızlık yüzünden hemde ayağa kalkarken oturmadan kalkmıştım dikişim acır korkusuyla hemen geldi hemşireler ilaçlar falan yapıldı tekrar iyiydi gayet
Lyhsce3386 Ha birde hastane ilgili daha ben söylemeden doğuma giderken telefonumu aldılar ve çok güzel fotolar çekmişlerdi doğum anında saati bile çekmişlerdi yani
ebrucevik18 Cennetkayaa evet forum yaşam Hastanesi’nde soy ismi yeni değişmiş sanırım ilk doğumumda vezir olarak kullanıyordu ikinci için son bi kac kontrole gittiğimde fark ettim
071018 Merve_3351 odaları falan güzel geneli tek kişilik ama ilgileri konusunu bilmiyorum daha doğum yaomadm ama bazı doktorlar ilgili hepsi ilgili değil maalesef
071018 Merve_3351 yok görüş saatleri dışında refaketci dışında kimseyi almazlar dogumum yakın bakalm bende henüz çok tecrübe edinmedim