Sema_1nur Eşimin doğum gününü unutmam peki😭😭 Düğünümüzden 1 hafta önce doğum günüydü kına gecesi yapmadım benim arkadaşlarım ve eşimin arkadaşlarıyla vakit geçirdik bir yer kiraladım günü birlik. Ama koşturmaca da unuttum şimdi arada söylenir kimse benim doğum günümü kutlamadı diye. Doğumum 1-10 ağustos arası eşimin doğum günü 5 ağustos yine bir gün söylenince şey demiştim 5 ağustosta çocuğu doğurayım sana en büyük hediye bu 😂😂 Bu arada bir hediye almanıza gerek yok güzel bir pasta alırsınız ya da yaparsınız güzel yemek güzel bir şekilde karşılama en güzel hediye sağlıklı, mutlu ve huzurlu olmanız