aytac7 merhaba bende şu an 6 haftalık hamileyim. Bugün kalp atışlarını duyduk. 1,5 yıldır ekstrasistrollerim var halterde 25 bin atıma kadar çıkmıştı. Bu ay ablasyon olacaktım gün almıştım ve hamile olduğumu öğrendim. Var bunda bir hayır diye düşünüyorum ama çokta korkuyorum. Test pozitif çıkınca ilacımı bıraktım ama şu an sürekli oluyor ileriye doğru nasıl olacak bilmiyorum. Doktorum çarpıntı için ilaç kullanan hamileler oluyor aynı zamanda kardiyologa da gidersin dedi. Allah sağlıkla kavuşturur inşallah bizleri. Kalbime ve bebeğime zarar gelmesinden çok korkuyorum.