Guzelanne00 sizde şeker varmış o yüzden yüksek çıkmış. Normalde şeker olamayan birisinde yüksek çıkmaz. Bende yaptırdım ama yüksek çıkmadı , arkadaşımın yüksek çıktı şekeri varmış onun. Diyetle devam etti doğana kadar. Sizi doktorunuz yönlendirir , bir diyetisyenle de devam edebilirsiniz diyet yapmanız , yediklerinize dikkat etmeniz gerekir. Geçmiş olsun 🙏