Betul-97 Ben günde bir tane içiyordum prilam. Ama şükür 2 haftada bitti bulantım gerçi 15+6 oldum bu ara sabahları başladı yemek yiyince geçiyor açlıktan sanırım. 7.haftada başladı koku hassasiyetimde vardı yoğurt, salatalık yiyebiliyordum tuzlu çubuk. Bir de kolonya hiç sevmem ama bana çok yardımcı oldu sürekli ellerime yüzüme enseme ve yakalarıma sürüyordum o kokuları hafifletiyordu