Mstfmom elidaa valla dün devlete cinsiyet için gittim bana bebek rahime yaklaşmış düşük tehlikenin var diye korkuttu özeldeki doktoruma geldim hayır öyle bişey yok bebek gayet yukarıda dedi bir daha gitmem hiç güven vermiyor
elidaa Al iste ne bekliyorsun devletten de cihazlarında da mecbur kalmasam devlete gitmezdimde şartlar ikinci çocuk gelince zorlaştı yoksa bunuda özelde hersyine yaomak isterdim o yüzden katlaniyoruz işte devlete 🥺