BasimAgriyor Merhaba, 16 şubatta isim değişikliği için mail attım fakat hala kullanıcı adım değişmedi. Kids’te hemen değişmişti. BasimAgriyor bu isim kurallara aykırı mı
denizalismom BasimAgriyor hatalı yazmış olabilir misiniz? Tekrar deneyebilir misiniz? Kullanıcı adı değişikliği için Happy Mom Forum’da Olan Adım:….. Olmasını İstediğim Ad:….. şeklinde biz@mutluanneleriz.com adresine mail atmalısınız. Türkçe karakter kullanılmamalıdır, rakam ve kısa çizgi dışında karakter kullanılmamalıdır.🌸🌸
denizalismom BasimAgriyor mailde şuan ki kullanıcı adım …. yeni olmasını istediğim kullanıcı adım …. şeklinde yazıp tekrar atar mısınız 🌸