Nilcan Bugün kontrolüm vardı nst de sancım çıktı acil yatış verildi yarına nasipse doğum var dua edin 🥺 ikizlerim 36+3 İNŞALLAH sağlıkla kucaklarız🩷🩷
Bennureyla Nilcan benim de iki haftadır gidiyorum sancılarım çıkıyor ama yalancı sancılar dedi doktor. Size tam nasıl izah edildi?
Nilcan Bennureyla nst ye girdim hafif sancı bende hissettim ama gaz sancısı gibiydi dr muayenesinde de ultrasonda bebeklerden biri baya aşağı inmiş haftasıda normal sancında çıkmış dedi hatta bugün alcaklardı refakatçimiz akşama gelebileceği için yarına erteledik
Bennureyla Nilcan anladım ciddiye alınması gereken sancılar söz konusu ve bebeğin inmesi bu karara sebep vermiş. Sağ olun cevabınız için