Kızlar gecen ay femara ve catlatma iğnesi kullandım kendiliğinden olmadı ama yumurtam gelismisti daha once 3 kere klomen kullandım onlarda da hep gelişmişti ama bu ay 450 gonal f kullandım 2 adet gunde 75 mg ama yumurtalarım hic büyümemis doktprda sasırdı hapla büyüdü iğneyle nasıl büyümez diye , hemsire bacagından yap demisti o yuzden olabilir mi acaba , önümüzdeki ay hem hap hem dozu arttırılmıs iğneyle devam edelim dedi sizlerde yorum yapar mısınız kafam cok karıstı