Haticegoy-- canım geçmiş olsun, inşallah sağlıcakla kucağına alırsın. Benim de pazar gününden bu yana geçmeyen sancılarım var Çarşamba günü gittim, tanı olarak koymadı ama plasenta doğum kanalının üzerinde dedi. Şu haftalar çok risk değil kanama olmaması iyi birşey dedi. Önümüzdeki haftalarda yukarı çıkmazsa o zaman sıkıntı dedi. Dünden beri yine aşırı sancım var, kasiklarimda böyle afedersiniz vajinamin üst kısmında alt karın mı deniyor oraya , orda baya sancım var ne olacak bilmiyorum.