Dün akşam kapı koluna karnımı çarptım çok acıdı. Sonra geçti ama bugün morarmış orası. Dokunmayınca acımıyor ama dokununca çok acıyor. Bebeğin hareketlerinde değişiklik yok, hareket ediyor. 34+5 hamileyim. Yarın sabah da doktor randevumuz var aslında ama doktora gözükmemiz gerekir mi bugün acaba bir şey olmuş mudur bilemedim ??