Fatmus Eebrusrmeli Bende anlamıyorum cihazlardan mi acaba? 12 haftalık öğrenen bir sürü arkadaşım var
elidaa 24 haftada hala yüzdelik oran veriyorlar içim rahat değil yine 29 da bida gıdım bakicam cinsiyete
Fatmus elidaa Neden göstermemiş acaba 😅 nazlı utangaç olacak desene annesi normal şartlarda belli oluyor bu haftalık bebeklerde
elidaa Fatmus gösterip ama net değil erkek diyo ama ben hep kız hissediyorum cihazlarada iyi değil devletin ondan hala yüzde 80 fln diyolar 😃
elidaa Fatmus aminn cnm inşallah bı oğlum var buda gönül isterki kız olaydı doye ondan içim de rahat degill 😂😂