Mustafatma92 cok endıse ediyorsanız lütfen doktorunuZa görünün, ama genelde bu haftalar bebek büyüdüğü ıcın ağırlık merkezı bel ve sırt oluyor agrılar normal diye düşündüm okuduğum araştırdığım gebelerden dr duyduğum benzer şikayetler.. Bende 19 haftalık olmaj üzereyim fakat ben cok yorulduğumda bır takım ağrılarım oluyor çok kulak asmıyorum dinleniyorum geçiyor