Seyda-nurr hayırlısı olsun canım hiç üzülme benim ilki kimyasaldı ikinciye hamile kaldım onuda 19 haftalık kaybettim şuan tekrar hamileyim 13 haftalık dün serklaj ameliyatı oldum inşallah Allah sana da hayırlı sağlıklı sıhhatli bir bebek nasip etsin inşallah 🤲🏻