RedFlower meltemtfk yok hiç bir zararı olmuyo. Hamilelikten şüphelendiğimde doktor şimdi çok küçüktür keseyi ancak alttan bakarsak görebiliriz dedi 6 haftalıkken bakmıştı. Bi sıkıntı olmadı hiç hissetmiyosun bile
cakebabe meltemtfk ben kalp atışını vajinal ultrasonda görmüştüm hiç bir zararı yok şuan 16 haftalığız
Kbrbydk meltemtfk önceki gebeligimde her hafta nerdeyse muayenede alttan bakılıyordum. Dikişli olduğum için rahim ağzına ve dikişlere bakılıyordu. Yine dikişliyim. Yine 20 günde bir alttan bakılıyorum hiç zararını görmedim şükür sağ salim geçiyor
Nlla Ben dün nittim doktora ulrasonda görünmedi kendim dedim hocaya hoca da dedi ki yurtdısında zaten bu yöntemi kullanıyorlar hep. Allaha şükür bebeğimi de gördüm en azından içim rahat etti. İnşallah sizde görürsünüz 💕
metemom_ meltemtfk ben hamileliğimin 4. Ve 6. Haftasında yaptırdım bir sorun olmuyor merak etme canım
Burcu-2634 meltemtfk ben 2 çocuğumda da ilk keseleri ordan gördüm kızımda hiç bi sorun olmadı 2. Bebişimde de 5 gündür bi sorun yok