Betul-97 Ea_aylms6 Hayır bir tane ağda var hem güzel kokuyor hemde bazı ağdalar benim kıllarımı tutmuyor ama o hepsi alıyor. Bana da annemin teyzesi önerdi dedi tüy azaltıcı özelliği de var ben senelerdir kullanıyorum tek tük çıkıyor dedi bende beğendim. Tabi ben çok kullanamadım lazere gittim ama memnunum
Betul-97 Ecem95 Hem öyle hemde jilet bana batık yapıyor sivilce yapıyor sürekli kaşınıyorum çok yorucu geçiyor benim için. Herkesin bünyesi bir değil benim arkadaşımda hep jilet yapar der kıllarım hem normal hemde 2-3 haftada bir alırım. Ama ben işkence çekiyorum resmen
Ea_aylms6 Betul-97 markası ne acaba bende ağda ile almak istiyorum jiletle sivilce ve kızarıklık yapıyor ama ağda ile de korkuyorum 😂
Ozlemgokce Kuaföre giderim diye düşünüyordum ama daha önce hep kendim aldığım için nedense başkasına çekiniyorum 38.haftamdayım boy aynamın karşısına sandalye koyup o şekilde ağda yapıyorum 😂
Aysoshh Benimde eşim jiletle temizliyor 7.ayımdayım kendim yapamıyorum lazere gitmiştim daha önce tüylerim azdı ama sanırım hormonlardan çoğaldı ve hızlı uzuyor bende kuaföre gidicem artık agdaya en temizi o şekilde olcak
gokyuzununogrencisii 1palyaco doğumuma 5 gün kalmış görünüyor ben üç gün önce ağda yaptırdım kuaförde, 😊
1palyaco gokyuzununogrencisii canımın fazla acımasından korkuyorum kuaför de ama kendim yapamayınca mecbur kuaföre gideceğim gibi 🙄 çok az kalmış sağlıkla alın kucağınıza 🥹😍
_Hulya7106 1palyaco agdaya gidiyorum geçen ay gittim doğuma kadar da gidicem hem temiz hem rahat oluyor
Aysegltrna 38 haftadayım suan kuaforde agda icin sıra bekliyorum😂 İlk günki gibi oluyor tavsiye ederimm
1palyaco Ketenprensess 20haftalığım bende şuan . Kuaför arayışına gireyim yine de bi ihtimale karşı 🙄