Kızlar regl ağrısı gibi ağrım olmaya başladı. Akşamları artan bel ve bacak ağrılarım var. Sizler ne durumdasınız? Ağrılar normal diye düşünüyorum sizce doktora gitmek gerekir mi yoksa sonraki randevuyu bekleyim mi? Karnım da artık kendini hafiften belli etmeye başladı. Bebek hareketi diye düşündüğüm kıpırtılar var siz hissediyor musunuz?