Selam arkadaşlar. Benim çalıştığım yer kurumsal bir tekstil firması. 32. Haftada doğum izni için rapor yazılıyor diye biliyorum aklıma takılan kısım şurası; Doğumdan önce 8 hafta izin diyelim ki 32. Haftada rapor yazıldı ama bebek erken gelmek isterse o zaman 8 hafta kullanamamis oluyorum bu doğum sonrasına ekleniyor mu bilgisi olan var mı. Örneğin 32. Haftada rapor yazıldı ama ben 37 de doğum yaptım kalan 3 hafta doğum sonrasına ekleniyor mu. Birde tarihten doktordan rica edildiği takdirde bir iki hafta önden rapor yazılabiliyor mu 30. Haftada falan mesela