Fatos0503 Merhabalar 33 haftalık gebeyim bir kaç gündür ishal ve karın ağrım geçmiyor doktora gittim açılmadan endişe ettiler ancak öyle birşey yokmuş çok şükür Ama hala geçmedi karın ağrım da ishalim de böyle birşey yaşayan var mıdır?
Mrveeebade Fatos0503 benmde bi kaç gün önce üst üste 2 gün ishal oldum sonra geçti , bende 33 haftalığım , bu aralar sol kasıgımda regl olacakmışım gibi ağrı oluyor geçiyor sonra tekrar oluyor
Eyluull Fatos0503 gecen hafta bende de vardı aynı durum ve 1 hafta sürdü karnım bi sabah aşırı yumuşadı acile gittik kocaman serum yaptılar nts ye bagladılar ama hiç birşey çıkmadı yedigin birşeyden kaynaklı dedi doktor serumdan sonrada bebek hareketleri normale döndü ishalimde serumdan 2 3 gün sonra normale döndü çok şükür
Fatos0503 merve_3807 benim o hafta tansiyonum çok yükseldiği için tansiyon takibi yapıldı bütün vitaminleri bıraktım lan ilacı hariç hiç birşey kullanamadım 3-4 gün yine devam etti ama sonra geçti şı anda 38 haftalık olduk çok şükür
Fatos0503 33 haftalıkken bir yokluyor böyle sanırım, herkese çok geçmiş olsun bir daha yaşamayız umarım böyle bir durum doğuma kadar