Anneler bebeklerinizi kaçıncı haftada kucağınıza aldınız ben yarın tam 38 oluyorum ama hiç bir belirti yok kız olucak inşallah kızlar haftasına göre erken geliyor diyorlar sizin kaç haftalıkken doğumunuz oldu normal doğum görünüyor şuan o yüzden beklemedeyim