Mrvtrk Tahmini doğumum 4 ekim görünüyor. Kız bebeğim🩷 ocağın 25inde 3 haftalık gebe olduğumu öğrendim🥰
Nuranim Mrvtrk banada 5 ekim verdiler ama cinsiyet cume belli olcak insallah saglikli hayirli bi kizim olur
BeyzaGrcn Nuranim Mrvtrk Benimde tahmini 6 ekim 😄sabah detaylıya giricem cinsiyeti bilmiyorum ogrenicez inşallah sağlıkla kucağımıza alalım
BirAskMasali1323 1159098263 Ekim ayı kız bebek ayı sanırım yüzde 90 i kiz bizede kıza benziyo dedi doktorum detaylı ultrason u bekliyorum net öğrenmek amacli
Mrvtrk BeyzaGrcn aminnn 🙏🏻🩷 ben fetal dna testiyle erken öğrenmiştim cinsiyeti 12. Haftada. Detaylıya 22.ci haftada giricem suan 20+6💕
BeyzaGrcn Mrvtrk bende yaptırdım fetal dna ama benimkinde yazmiyodu eskisehir osmangazide yaptırdım ben