vezozcan ben yılardır hepatit b hastasıyım sizin de yüksek ihtimal karaciğer enzimleri yüksek çıkmış olabilir, gebelik dolayısıyla da yükselebiliyo ya da beslenme de etkiliyo karaciğer enzimlerini. Yıllardır hasta olmama rağmen herhangi bir sorun teşkil etmedi 23.haftada karaciğer DNA sı bakalım çok yüksekse ilaç başlarız dedi doktor. Bi de dolar doğmaz bebiş yıkanacak bir doz da aşı olacak ilk 24 saat içinde. Onu haricinde korkulacak birşey yok. Yağlı baharatlı yememeye ekstra keyfi ilaç kullanmamaya çalışın stres de yapmayın