Merhaba , bende ilk defa sezaryen olacağım ilk gebeliğim benimde doğumum çarşamba günü 6 günüm kaldı hayırlısıyla öncelikle sağ salim kavuşuruz inşallah bebeklerimize..
Ben 1 takım önden düğmeli pijama takımı aldım
1 adet lohusa pijama takımı aldım sabahlıklı olanlarından
1 takım da çekim yaparken giymek için böyle bi takım tercih ettim lohusa takımı diye geçiyor ama müslin kumaştan.. onun dışında evet ben çantama nescafe koydum baş ağrısı yaşamamak için nescafe goldlardan aldım, anneme kayısı hoşafı yaptırıyorum gaz problemi yaşamamak için bi arkadaşım önerdi onuda kayısı hoşafı iç gaz sorunu yaşamazsın kolay atılıyor dedi ve tabiki bol bol su içmemi söyledi.. bu şekilde hem baş ağrısı yaşamazsın hemde gaz olayını çabuk halledersin dedi.. eve gelince de bol bol hoşaf içmeyi planlıyorum erik veya üzüm gibi.. hee birde unutmadan yanıma dut suyu kaynatıp götüreceğim süt yapıyormuş sanırsam herkes önerdi.. aktardan kuru dut aldım onu kaynayıp suyunu süzüp termosa koyup yanımda götürücem ve yiyip içebilirsiniz dedikten sonra onu da içmeyi planlıyorum. Malum sezaryen olacağı sütümüz hemen inmeyebilir. Bunlarla destekleyebiliriz sizinde aklınızda bulunsun. Yanıma bir de bestlak damla aldım ben onu da kullanıcam ihtiyacım olursa.