Merhaba hanımlar 2 düşük 1 kurtajım var. 1 ocakta ve 6 şubatta regl oldum kürtaj sonrası, simdi yine pembe pembe kanamam ve yumurtaliklarimda agri var. Doktora kontrole gitmek istiyorum ama kime gideceğimi de bilmiyorum, sağlıklı bir gebelik için bursada hangi doktoru önerirsiniz ve sizce bu kanama normal mi? Ne yapacağımı bilmiyorum artık sorabilecegim kimsem de yok.