Merhaba kızlar,
Yaşadığım ev her cepheden kapalı bu yüzden gündüz gece ayrımı yapamayacak kadar zorlanıyorum. Karanlık olunca da uyanamıyorum sabah gece de geç uyuyorum.
Uyanamadığım için de hep saat 11 12 gibi kahvaltı yapıyorum :( bu beni çok üzüyor.
Kızım 18+5 oldu. Sırf düzenli yemek için erken uyanmaya çalıştım iki gün baş ağrım tuttu. Sizde de bu durumu yaşayan varmı ya da geç kahvaltı yapan. Bu bebeğime zarar verir mi acaba. :(