Didemmmmm işte bu tevekkulden geçiyor herşey.. 2 yıldır aylarca denedım takıp ettım ovulasyon testı ıle değerlendırdım vucudumu okadar ıyı tanıyorum. sadece 1 ay ocak ayında doğum gunum cok dua ettım yeniyıl yenı ay son kez klomen içeyım bu ay dedım zaten olmazsa şubattakı afetımle tup bebeğe (4.kez) başlayacaktım. klomenı ıctım ama sadece 1 kere değerlendirdim eşım şehır dışına çıkmak zorunda kaldı. oda yumurtlama gününe 2 gün vardı. hıc umudum yoktu. vurdum kendımı yollara gezmeler aman Allahım ev oturmaları temızlıkler taşınmalar. kafadan sıldım ya, adet geçmeden evde bayılınca anladım hamıle olduğumu. hayat işte.. rabbım nasıp edecekse edıyor naparsan yap.