Nergizos 35 yaşın üstünde gebelik olmaz demek değil ama 35 yaş üstü gebelik tansiyonu, gebelik şekeri erken doğum ya da kromozom anomalisi gibi sorunlar açısından sıkıntılıdır ve risklidir. Adı üstünde risk yani. Herkeste olacak diye birşey yok. Ama genelde kadın doğum dru haricinde peritanolaga da gidilmesi gerekiyor