miniiiikfasulye ilk gebelikte 3.timester zamani olmuştu ama bu gebelikte önceden reflü başlangıçı vardı simdi aşırı yanma var içebilir miyim doktoru aradım ulaşamadım
emirtimr1 miniiiikfasulye benim doktorum sadece renie demişti benim reflüm var o da çok katlanamayacak olduğun zaman dedi.bence muhakkaktır doktorunuza danışın
miniiiikfasulye emirtimr1 aa evet şimdi hatırladım banada sanki o ilacı vermişti ilk gebelikte ama dediğim gibi büyüktü şuan küçük off dayanilmiyoo
emirtimr1 miniiiikfasulye geçen çok kötüydüm hem açlıktan dolayı mide asidim yükseldi yediğim yemekte çok baharatlı olunca dayanamıyordum 13+4 tüm o zaman bana renie bir kaşık iç yoksa dil altı olanından bir tane al demişti umarım doktorunuz dönğş yapar🥹