_Mother_ Sclkrcu ben 3 çizgi gördüm gibi test mı bozuk acaba hayal kırıklığı oluyor sonra ama inşallah gebesindir canım
Fatma_ecem4 emirtimr1 bende öyle görüyorum ikiz mi acaba 😄erken gebelik testi yapın Allah’ım gonlunuzd Lykiav ben adet gunume üç gün kala yaptım cikmisti
Sclkrcu 1prensesannesi__ yüksek ihtimal test bozuk sonradan 1 çizgi daha çıktı zaten çok erken yapmıştım belliydiböyle olacağı sağlık olsun beklemedeyim yinede çok erken 🥰🥰