Merhaba 40 haftalık hamileyim dün kontrole gitmiştim nstde hafif hafif sancılarım çıkmıştı doktor yavaştan doğum başlıyor dedi cuma günü tekrar nst için çağırdı Dün geceden beri bebek bir yerde toplanıyormuş gibi karnım semsert oluyor ve yürüyemeyecek kadar ağrı hissediyorum alt bölgemde doğum sancıları olabilir mi nstde çıktı ama ben sancı hissetmiyordum kasılmalar da sancı mı sayılıyor acaba bilgisi olan var mı