Barabar benim ilk kimyasal gebeliğin oldu regl gibi çok ağrılı sancılı onu atlattım ikinci hamileliğim ondan altı ay sonra oldu 12. hafta da maalesef kalbin durduğunu ve kaybettiğimi öğrendim suni sancı verip düşük yaptırdılar sonra gece kürtaj aldılar için temizlenmemiş dediler ama benim ikinci Gebelimde küçük haftadan itibaren hep kanamalıdı ağrılıydı şu an üçüncü gebeliğindeyim aradan sadece sekiz ay geçmişti kürtajdan 13. haftada gine kanamayla gittim hastaneye bebeğin yaşadığını fakat kese etrafında yoğun kanamam olduğunu öğrendim şu an yatış yapıyorum hatta doktorum kızdı 1:30 sene geçmeden hamile kalmayacaktı diye çünkü kürtajdan sonra rahim çok zor toplanıyormuş zaten doktorum da söyledi rahmin bayağı bir inceledi hatta bebeğimin hareketlerini şu an hissediyorum çok net bir şekilde 14. haftadayım aslında erken hissetmemdeki sebep de kürtajdan ve düşüklerimden dolayımış yani rahim bayağı bir inceliyor ve yıpranıyor demem o ki kürtajdan en az bir sene sonra hamile kalmalı sağlıklı bir gebelik için bence benim bile şu an akibetim belli değil ve çok üzgünüm