Momseyda Doktorunuz kimdi doğum nasıl geçti hastanenin sundukları nelerdi ? Özellikle Ahmet bey, bertan bey, mehtap hanım la ilgili tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim 🙏
Esim Ben mehtap hanıma gidiyorum, gittiğimde tavırlarından memnunum ama mesajlarıma dönüş alamıyorum bu benim için sorun, eda hanımı denemeyi düşünüyorum bir de