Yasmiyy Kızlar memurum 32 deyken 37 ye kadar uzatıp çalışmıştım ve bugün 37. Haftam izne ayrıldım ama şunu sormayı unuttum bu 1 aylık süreyi doğuum sonrasına aktarmak için bir işlem yapmam lazım mıydı yoksa doğumdan sonra mı halledilecek
Ebru3457 Yasmiyy aldığınız rapor kağıdında zaten izin başlama tarihi yazıyor o tarihten baz alınıyor izniniz o yüzden otomatik aktarılır diye düşünüyorum sizin birşey yapmanıza gerek yok ben özel sektörde çalışıyorum bende çalışabilir almıştım 36 ya kadar çalıştım sonra çalışamaz aldım direk ek olarak herhangi birşey istemediler
Gizmo94 Ben de 37ye uzattım. 32. haftada aldığım çalışabilir raporunda izin başlangıç tarihi yazıyordu. Onun üzerine 16 hafta eklediler. Ben öğretmenim. Müdürüm sisteme işlemişti direkt. Bir belge istemedi benden.
EMUK Gizmo94 Ben de öğretmenim 32 de rapor almayı düşünüyorum raporun aslını hemen teslim etmemiz gerekiyor mu, yani başka şehirden rapor alabiliyor muyuz?