Yelizkhrmnn Kızlar bugün 6. Haftam kontrole gittim kalp atışı duyulur diye 20 mm olmuş kese olmuş ama bebek henüz görünmüyor dedi. Tomurcuk gibi bir şey var henüz bebek demek için çok erken dedi bu normal mi bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz
Narineee Canım çok normal benimki de öyleydi alttan bakılınca gözüktü başka bir doktor görmediği için kürtaj dedi sonra başkasına gittim vajinadan baktı hem bebeği gördü hem kalp atışını duyduk
Yelizkhrmnn Narineee bana da vajinal baktı ama göremedi yani tomurcuk gibi bir şey var ama gelişir mi 1 haftaya belli olur dedi biraz olumsuz konuşup canımı sıktı
Xmom Yelizkhrmnn 6. Hafta henüz çok erken oluyor. 1 Hafta sonra gittiğinizde daha netleşir durum. Bir de enerjinin tutmadığı doktoru ben degistiriyorum hemen olumsuz konuşup beni aşağı çeken doktorla bir süreç geçirmek.zor
Yelizkhrmnn Esraagunes bana da vajinal baktı ama yine göremedik yani tomurcuk gibi var fakat geç gelişiyor keseyle uyumlu değil dedi bilmiyorum ki
Yelizkhrmnn Xmom ya aslında daha önce gittiğim doktor bide daha önce bir düşük yaşadım zaten çok korkuyorum o yüzden
Xmom Yelizkhrmnn kendinizi iki ihtimale de hazırlayıp güzel olanı düşünün bunu sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah🥰 6. Hafta gerçekten çok erken 8-9da kalp atışı duyanlar var sabretmek zor ama kendinizi yormadan meşale bulursanız daha hızlı geçer insallah🙂💜
Fatos0503 Bende 6 haftalıkken kese görünmüştü ancak bebişi göremişlerdi 1hafta sonra tekrar çağırmışlardı gittiğimde görmüştük bebişi korkmayın umarım bir hafta sonra gittiğiniz de görürsünüz bebişinizi
Fatos0503 Yok kese ile ilgili herhangi birşey dememişti ama boş gebelikte olabilir o yüzden haftayı beklemeliyiz demişlerdi