Mnos-332 Arkadaşlar özel hastanede doğum yapıp ücretin birazını geri alan var mı tek fatura olarak kesildi ücretin birazı geri alınıyor diye duymuştum doğruluğu var mı varsa nereye başvuru yapmamız lazım