Esrackc İlk bezimizi hangi marka almalıyız sizce? Stok yapmayı düşünmüyorum hangi marka kullanacağı belli değil her bebek her markayı sevmiyor. İlk başta en uygunundan mı başlasam 😂
Esrackc ipeklinaismom onu da çok duyuyorum. Bir de bimin bezini de duyuyorum kremli olduğu için pişik yapmıyormuş