Kızlar merhaba bugün 8+0 olduk ikizlere hamileyim biri bir hafta geride 7+0, dün kalp atışlarını dinledim geriden gelenin çok az atıyor diğeri iyi 100 üstü dedi dr, 4. Haftada lekelenme olmuştu günde bir iki damla gibi asla ped dolduracak kadar yoktu. Progestan verdi dr kullanıyorum, bugün sabah yine geldi çok açık kahve leke ama idrar sonrası peçeteye geldi, çamaşırda hiç bişey yok, doktor progestan sabah akşam devam et dedi ama içim içimi yiyor…. 7 haftalık bebişin kalp atışı için haftaya tekrar bakacak aynı az iste daha azaldı ise kendiliğinden yok olabilir dedi bayadır lekem yoktu normaldi, bugün temizliğe abla gelecek geceden dağınıklığı toplayım malzemeleri çıkarayım derken yoruldum galiba ondan olabilir mi kendimi çok yordum sanırım 🥹